!!


åh herregud!! har nyss haft värsta bråket med mamma, hon gjorde något oförlåtligt. hon kan bara betala tillbaka med blod, svett och tårar. hon åt fan upp min ben&jerry!!! det är inte acceptabelt!!
jag gick ner till köket, intet ont anande, och öppnade frysen. borta. sen frågade jag mamma var hon hade lagt den. vet ni vad hon gjorde? VET NI VAD HON GJORDE? hon pekade på sin mage. bara sådär. som att det inte vore något stort. hon åt upp min ben&jerry, cookie dough.  jag som nyss hade blivit peppad med tanken på glass, och så är den borta. uppäten. i mammas mage. hon var säkert inte ens snäll mot den, njöt inte så mycket som jag hade njutit. jag fattar inte hur hon kunde göra så mot mig, eller varför.

VARFÖR?

Kommentarer
Postat av: Sara

R.I.P Ben&Jerrys

Stackars glassen fick säkert en hemsk död. Om du åt upp den skulle den kommit till himlen....jävla ekologiskt muff bajs också....

2010-01-10 @ 18:25:24
URL: http://zamber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0