från mardröm till dröm,

HERREJÄVLAR GUD. I CANNOT BELIEVE THIS.
jag fick.
jag fick åka med linnea i sommar till spanien. i en jävla motherfucking månad. alltså, det här är för bra för att vara sant. vilken sekund som helst vaknar jag, upptäcker att jag är i egypten och att det är sista dagen & att jag ser ut som en albino. vilken sekund som helst.
herrejävlar! vi ska ha så himla kul, jag ska bli brun, brun, brun & vi ska knarka MUSE, & vi ska försöka att inte bråka, eller hur nea? vi ska ragga på snygga spanska killar, vi ska shoppa som två maniacs, vi ska sova i samma säng, & vi ska dregla till videos där matthew skriker wanker till dominic.
jag fattar inte att mina föräldrar gick med på det. det är sick. dem betalar till & med resan, fast jag ska tjäna ihop fickpengarna själv. men jag lovar - dem kommer säkert överraska mig med det med, & hälla en påse guld över mig eller något.
det känns som att jag aldrig vill sluta skriva på denna text. never.
mina föräldrar vill oxå på semester, så i slutet av månaden kommer dem åka förbi, bo på ett hotel i närheten & sedan ta mig hem i bil genom frankrike. sacre bleu. kan det bli bättre? i believe not.

en månad. du & jag nea.
det var fan på tiden!

Kommentarer
Postat av: linnea.

IT'S A PWOPAH TRIP CLAUDIA



... wanker

2010-01-31 @ 20:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0