mina latinska rötter,

har nyss gjort en ny spotify lista. det var på tiden.
den heter espanol, & innehåller massa spanskalåtar som jag älskar! hähäh.
tex:

juanes - camisa negra & adios le pido
shakira - lobo & bamboo
jarabe de palo - bonito


mest shakira & juanes för tillfället. hehe. men whut? den är ju helt nyfödd.
så nu har jag suttit i ungefär 30 minuter och sjungit mig hest på adios le pido, kanske för att det var så längesen jag hörde den och för att texten är så fin. jag menar, hallå, vilka låtar har texten "för att min mamma inte dör, för att min pappa kommer ihåg mig". jag vet inte varför, men det låter så fint. jag kommer ihåg när jag var liten och lyssnade på camisa negra, & jag berättade för violet vad det betydde. hon såg helt nollställd ut.

"svart... tröja? vafan?"

Kommentarer
Postat av: sonja

oooh så längesen man hörde den adios le pido, så sjukt bra! (:

2010-01-26 @ 19:09:13
URL: http://kenari.blogg.se/
Postat av: Claurasine

den är underbar! :)

2010-01-26 @ 19:19:49
URL: http://claurasine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0