today !

idag skulle jag egentligen träffa mimmi&amy, dem bästa cheyerNa från sandby, eller vad den lilla byn dem kommer ifrån nu heter. :D
men det blev inte så, utan vi träffas imorgon istället. jag hade tänkt spendera söndag med att plugga till det muntliga SO-provet och skriva klart min uppsats om Che Guevara men nu får jag visst göra det idag istället. annars kommer nog dagen att spenderas som den lata kossan jag är, inomhus hela dagen. såå nice. jag brukar vilja vara ute, men har varit så trött på sistonde att jag helt enkelt inte orkar. fast jag kanske ringer mika & resten av SSSS ikväll, för en South Park fylld kväll.
yesh, South Park.
jag älskar dem.
har ni sett Whale Whores? inte? då rekommenderar jag er att gå in på xepisodes.com, där ni kan se alla episoder gratis, & se den. ni kommer skratta så mycket att ni får ont i magen. om ni har samma humor som mig då. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0