ya dig?

jag kom att tänka på en sak.
jag säger väldigt udda saker. jag menar, jag har en hel ordlista med udda ord som jag säger då&då.
t.ex:

fniss
hellza yeah
fo sho
tuffa tjejen (snälla tjejen, arga tjejen & så vidare, även killen)
sacre bleu
okidoki
grejsimojs
hiya

sedan kommer jag ju alltid på dem bästa smeknamnen! helt klart. alla älskar mina smeknamn! förutom dem som får för konstiga smeknamn. fast folk reagerar knappt på att jag kallar hans för hanzypanzy. förutom hans. han kallar mig claudipaudi.
helt random ämne faktiskt. jag bara kom att tänka på att jag är en väldigt skum människa, som nästan är mer psykad än den skummaste människan mika själv. förlåt för att jag klippte din lugg snett mika. det var inte meningen. förlåt att jag skrattade & kallade dig mupp.
där kom jag ifrån ämnet lite.
hmm. jag kanske borde sluta skriva, innan jag skriver något jag kommer att ångra.
det är nog bäst så.

Kommentarer
Postat av: Anonym

tänkte typ försvara mig här och nu.

Men det luktar pooopcooorrrnnn.

soooo who bother.

puss

2010-02-01 @ 21:18:16
URL: http://mikaflingor.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0