eclipse

så tillbaka till eclipse.
ni vet att den hade världspremiär den 30 juni? jo, grejen är den, att lilla clau såg eclipse den 29 juni.
suck on that!
en av mina kompisar olivia hade vunnit 10 biljetter. awzum huh? så jag, violet & rebecca fick varsin av henne & gick på sf's twilightmovienight. så från 18.00-2.30 var jag på sf & såg twilight, new moon & eclipse. + fick gratis läsk, popcorn, subway mat, yoghurt & vitamin drinkar! AWZUUUM!
dessutom kastade de ut twilightpins i publiken. tyvärr fångade jag en edward-pin. den fick olivia.

så vad tyckte jag om filmen?
jag säger så här; twilight - sög. new moon - ok. eclipse - awzum. japp, det var den faktiskt. den var rolig & dem slogs mycket. mycket kyssar. mycket charlie. perfekt för mig alltså.
så jao, om jag gillar den jävla filmen med äckel k-stew i så måste den ju fan vara bra, right?! så lyft på era sassy rövar & dra till bian! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0