jag är kär,

&kej. herregud. jag tar det från början:
jag köpte 10 böcker i england. 4 av dem var The Mortal Instruments. och jag måste säga, kortfattat, att jag jag hjärtar dem. rätt så hårt oxå. jag vet inte om det är lika hårt som twilight eller the host böckerna, men i samma liga. herregud. nästa bok kommer ut NÄSTA ÅR. hur ska jag överleva?
böckerböckerböckerböcker. kan verkligen inte leva utan dem.
böckerna är skrivna av cassandra clare, & dem tre första böckerna är City of Bones, City of Ashes & i 2011 kommer City of Fallen Angels. jag är så jävla glad att "jordens undergång" är 2012. jag har ett år på mig att skaffa boken. iförsäg tänker jag boka den redan nu.

just sayin'.

serien är åh så underbar fantasy, kärlek, humor & blod. just the way I love it. inte så mycket blod, men ändå. & det räcker så länge ingen av dem jag hjärtar dör. bilden är från den första bokens omslag. det är jace. jag hjärtar honom.


Kommentarer
Postat av: monski ponski

jag håller så med dig! ....... NOT

2010-03-03 @ 20:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0