jag känner mig väldigt lyckligt lottad

jag menar - jag har ju sett alla mina idoler, eller hur?
kom nyss att tänka på det. laleh har jag sett 3 gånger, det kommer bli den fjärde gången i sommar. muse, 1 gång. snart igen. & kent. jag har sett dem alla. det är ju jävligt coolt, vissa har ju verkligen älskade idoler men ingen chans att se dem live. dem kan vara döda, inte så kända eller kanske tvärtemot - enormt stora, som kanske inte har tid att komma till ens stad.
min mamma t.ex är fett cool. hon har sett michael jackson live. & min mormor, har sett elvis.
& alla i min familj är totala konsertsfreaks; förutom min brorsa. han vill inte ens hänga med på en konsert som han inte ens behöver betala! hallå? var har du din hjärna, marcus? just sayin'.
& påtal om inget så har jag gjort fransk manikyr a la lila ;)

ska till mimmi imorgon som fyller år, visar hennes present imorgon som jag faktiskt är lite stolt över, 8D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0