jekyll+hyde

jag & vio såg nyss en "skräckfilm".
det enda jag kunde tänka på medans den onda nerknarkade snubben slog på hans oskyldiga vänner var hur snygg han var. herregud. fast han såg lite läskig ut när han dunka på den där tjejen i trappan. inte dunka, ni vet, aow. utan dunka...
annars var den väl bra. bra musik. snygga killar. mycket knark. snygga killar. pappa undrade vad vi tittade på, eftersom jag hoppade till hela tiden. jag klarar verkligen inte av skräckisar, men om det är snygga killar i så funkar det alldeles utmärkt.

nu ska jag & vio "gå och lägga oss." efter att jag har kollat lite på Chile ayuda a Chile. & efter att vi har gjort manikyr på varandra.
och efter att du har masserat mig, vio.
you heard me. get going, bitch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0