mimmi 14! <3

mimmi fyllde år igår! hennes present kommer jag antagligen att lägga ut här på bloggen; ett självporträtt som jag älskade att rita. gaah, maymay är så vacker. (LL)
hennes födelsedag firades med att jag åkte upp till södra sandby för att sova över. vi hade sjukt kul, jag, hon, amy & mirow. alla mimmis presenter var i papper, men ack, så underbara ändå!

jag hyser någonslags hatkärlek för filmen "Bekännelser om kyssar, killar & katter". robbie är så sjukt snygg. dave &så. men det är så onaturligt. han är perfekt (robbie dåva) och faller för... den faktiskt inte så söta tjejen. hon är ju charmig oxsånt, men det hade aldrig hänt i verkligheten för såhär är det; snygga killar i den här åldern är tyvärr oftast players. och ja, jag snackar från erfarenhet.
och herregud, vad jag älskar The Stiff Dylans, bandet som robbie bassist-snygg-snygg är med i! ultraviolett, fo sho. <3


bilden på mimmi som jag ritade av. (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0