min faster marcela moraga,

som någon kanske känner igen från p3 eller popstars, en sångtävling som var ungefär som idol fast innan idol. marcela är en av mina förebilder, & jag älskar henne som om hon vore min syster. just nu är hon i sydamerica och ska vara där ett år, men nåja. grejen är att jag äntligen hittade en låt där man hör henne sjunga! och som hon sjunger...
det här är till mona, olivia, natta och alla ni andra som undrade hur hon sjöng.
marcelita: hoppas det inte gör något att jag lägger ut detta, vet ju att du läser min blogg ibland. jag saknar och älskar dig, min gröna snorkråka. <3

hon sjunger refrängen, så antagligen väntar ni eller spolar fram. :)

sången heter nunca mas som betyder "aldrig mer". för att sammanfatta det så sjunger hon aldrig mer gråts det. typ. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0