okej - sånt här är sjukt

för några dagar sedan när jag och violet skulle hamna chips (sourcream and onion, mums) så såg jag en artikel i tidningen. jag läste några rader, sedan var det vår tur & vi gick därifrån. surfade nyss på nätet efter artikeln.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6730054.ab
artikeln handlar om en tjej som var höggravid, & på sin egen födelsedag så kommer hon på sin sambo med att ha sex med sin syster. ingen situation man vill råka ut för... så här stod det:

– När jag låg i sängen hörde jag plötsligt ett stön.

Oron malde inom Frida.

– Jag gick upp, jag vet inte vad jag tänkte. Jag sprang ut i köket och där i en fåtölj hade min sambo sex med sin lillasyster. Det var ingen tvekan om vad de höll på med.

Hon sprang fram, slog sin sambo i ansiktet, skrek och frågade vad de höll på med.

– Du vill ju ändå inte ha sex med mig, svarade sambon.

 

vad är det med sex som gör folk till svin?


Kommentarer
Postat av: Sara

Fan vad lågt....



harklar sig lite

2010-03-08 @ 19:40:09
URL: http://zamber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0