vaken i 30 timmar.

jag & mika är dem smartaste 14-åringarna som har existerat.
te lo junto.
vi kom på - varför sova? man slösar ju bara bort massa livsviktig tid? sagt & gjort, jag och mika är uppe hela natten och snackar i telefon under hela tiden. (mamma kommer döda mig.) vi målar naglarna, städar, väljer outfits, och sen så...  la vi oss ner i sängen & bara snackade. jag tjuvade cola från pappa. mika började viska, & vips så kom kedjeeffekten igång! vi satt & viskade i minst 10 minuter innan jag viskade dramatiskt;

"mika... är dem fortfarande där...?"
"äh... näeh..."

när jag kom till skolan var jag helt speedad i ungefär 20 minuter, stod och skrek barrn och skrattade för att mina skosnören var ojämna, innan jag däckade på bilden. vilket är allvarligt. jag däckar aldrig på bilden.
jag & mika spenderade skoltiden liggandes på skolbänkar, medans vi fnissade om att vårt hår kittlade oss. vi låg med huvudena mot varandra, & jag hade väldigt, väldigt gärna viljat se hur det såg ut. för folk stirrade.
mycket.

Kommentarer
Postat av: nina

shit, du är galen flicka! vaken hela natten en skoldag? wow.

2010-03-01 @ 17:27:10
URL: http://sonice.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0