why oh why

jag har varit sjuk.
kent konserten går inte att beskriva med ord, och jag ska sno bilderna från mika.
kent kent kent kent kent kent kent.
ska strax på träning, jag känner mig SPEEDAD och kakor är otroligt gott, jag vill skriva skriva skriva men det får bli av när jag kommer hem.
jag har så mycket att skriva om! nej, men, jag har läst shiver.

JAG HAR LÄST SHIVER.


aaahhh! otroligt bra bok. dock är mina favoritböcker fortfarande The Twilight Saga, The Host och The Mortal Instruments. the. jag blev lite kär i sam, och just nu är mina bokkärlekar han, ian, jace och faktiskt sist, edward. jag skriver verkligen om värdelösa saker, eller hur?
hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0