mikas läskiga hund & mitt, n & m's samtal

mika har en sjukt läskig hund som heter tiffi.
tiffi är en svart kungspudel, & jag har alltid haft gigantiska problem med pudlar. dem hundarna är onda.
jag, natha och mika har haft ett väldigt långt samtal ett tag på fridas bild på facebook & helt plötsligt drogs tiffi upp;

Claudia Moraga
... *sparkar på evil-killah-dawg-tiffy* :D *mohahahar och frågar den "whaaaat's up dawg?"*
Emma Louise Mika Magnusson
*evil-killah-dawg-tiffi hoppar upp på två ben och kör fotslap på claudia och spyyrr ut alla mackor på natha och säger SUCKERS och går på toa*
Claudia Moraga
* claudia springer efter och trycker ner evil-killah-wallah-dawg-ti
ffi i toan, spolar sedan*
Emma Louise Mika Magnusson
*nice-wallah-dawg-tiffi bubblar genom avloppet och upp i Claus toa och stannar där för evigt*
Emma Louise Mika Magnusson
*THE MOTHER FUCKING END*
Emma Louise Mika Magnusson
(btw, har Frida varit inloggad sen detta började ?:D)
Nathalie Parvizi
( nej )
Claudia Moraga
( hahaha, surprisey frida :D)
Nathalie Parvizi
( det började bara med att jag ville ha gröna converse och slutade med att mikas hund plopppade upp i claudias toalett :D KUL ? )

... så kan det gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0